Integruota pamoka

Balandžio 6 d. 8b klasėje vyko integruota anglų kalbos bei lietuvių kalbos ir literatūros veikla „Kūrybinis V. Šekspyro „Romeo ir Džuljetos“ analizės kaleidoskopas“. Perskaitę tragediją mokiniai dirbdami poromis arba grupėmis pasirinko kūrinio analizės temą bei veiklos metodą. Vieni kūrė Romeo ir Džuljetos Facebook paskyras, kiti darė plakatą apie autorių, dar kiti gamino Gaublio teatro maketus, pasakojo apie V. Šekspyro laikų madą, papročius bei kulinarinius ypatumus, mėgstantys maketuoti – sukūrė saldainių popierėlius bei ženkliukus su Romeo ir Džuljetos atvaizdais, mėgstantys istoriją – darė istorinio konteksto kubą. Taip pat mokiniai pristatė „The Verona Times“ laikraštį, sudarinėjo Šekspyro sukurtų žodžių žodynėlį bei parengė pristatymą ir lankstinuką apie Veroną. Atliktus darbus aštuntokai pristatė lietuvių ir anglų kalbomis, dalinosi žiniomis bei patirtimi. Veiklos pabaigoje savo žinias pasitikrino Kahoot viktorinoje, braižė įsivertinimo kreivę bei atliko refleksijos užduotį.
Aštuntokams patiko ši integruota veikla bei galimybė pasirinkti juos dominančias užduotis ir jų atlikimo būdą. Pamokoje vyravo draugiška atmosfera, mokiniai buvo aktyvūs ir noriai dalyvavo veiklose. Refleksijos metu minėjo, kad labiausiai patiko žaisti Kahoot žaidimą, o sudėtingiausia jiems buvo pristatyti darbus ir kalbėti viešai, taigi nuspręsta ir toliau tobulinti viešojo kalbėjimo įgūdžius bei organizuoti panašius projektus.