Gamtos mokslų renginiai

Kiekvienais metais kovo 20 dieną minima Pasaulinė Žemės diena, astronominis pavasaris. Kovo 20-oji Pasauline Žemės diena paskelbta neatsitiktinai. Šiomis dienomis ateina pavasario lygiadienis – dienos ir nakties ilgumas tampa vienodas visuose Žemės rutulio kampeliuose. 1971 m. Jungtinės Tautos pavasario lygiadienį paskelbė Pasauline Žemės diena. Lietuvai atgavus nepriklausomybę, Žemės dienos iniciatorius Johnas McConnellis kreipėsi į mūsų tautą, ragindamas taip pat tapti Žemės globėjais, o pavasario lygiadienį, kuris skirtingose planetos vietose yra kovo 20 – 21 d., minėti kaip Pasaulinę Žemės dieną. Atsiliepdama į šį kreipimąsi, tuometinė Lietuvos Respublikos Aukščiausioji Taryba 1992 m. Žemės dieną oficialiai įteisino ir Lietuvoje.

Gausus gamtos mokslų renginiais kovo mėnuo gimnazijoje. Visi 5-IIG klasių mokiniai aktyviai dalyvavo įvairiose veiklose, skirtose Žemės dienai. Mokiniai aktyviai dalyvavo ir atliko projektinius darbus, piešė piešinius, rašė linkėjimus Žemei, karpė karpinius.

Kovo 14 d. 6a klasės mokiniai su gamtos ir žmogaus mokytoja V. Dairutiene dalyvavo Rudaminos tarpmokykliniame F. Ruščico ir ,,Ryto“ gimnazijų integruotame gamtos mokslų renginyje- koncerte, kuris vyko F. Ruščico gimnazijoje. Renginyje mokiniai dainavo savo kūrybos dainas, šoko, atliko cheminius eksperimentus, deklamavo eilėraščius.

Kovo 19 d. 7a ir IIGa klasių mokiniai, lydimi fizikos mokytojos L. Švalpienės, biologijos mokytojos R. Kviatkovskienės ir chemijos mokytojos J. Repečkienės dalyvavo edukacinėse pamokose „Mikropasaulis aplink mus” ir „Van de Graafo ir Omo draugystė”, kurios vyko Kauno VII forte. Mokiniai prisiminė, kas yra elektra, jungė elektros grandines, aptarė medžiagų laidumą, stebėjo pro mikroskopą mus supantį mikropasaulį, patys gamino preparatus.

Kovo 18-29 d. 5-IG klasės vykdė projektą ,,Vandens lašelio kelionė“. Jo metu mokiniai piešė lašelius, rašė jiems linkėjimus.

Visą kovo mėnesį 7-8, IG-IVG klasių mokiniai vykdė gamtos ir socialinių mokslų tarpdalykinį projektą ,,Sudėk Lietuvą“. Geografijos mokytoja T. Januškevič su mokiniais gamino Lietuvos žemėlapio maketą, pažymėjo jame svarbiausius geografinius objektus, ruošė jų aprašymus. Fizikos, biologijos ir chemijos mokytojai su mokiniais žemėlapyje žymėjo kiekvieno dalyko objektus ir juos aprašė.

Visos vykusios veiklos telkė mokinius bendrauti ir bendradarbiauti, pasitikėti vienas kitu, jie dirbo grupėse, vieni kitiems stengėsi padėti, o gautas rezultatas visus nuoširdžiai džiugino.