Projektas „Kėdė“

Tvarus gyvenimo būdas, tvarus aplinkai produktas, tvarios aplinkos kūrimas, tvarus vartojimas… Kaip prisidėti prie tvarios aplinkos kūrimo? Gal verta pamąstyti apie daiktus, kurie nusipelnė antro gyvenimo, ir taip saugoti ne tik jų istoriją, bet ir taupyti gamtos resursus. Reikia tik darbščių rankų ir fantazijos.

IGa klasės mokiniai rugsėjo–lapkričio mėnesį dalyvavo integruotame technologijų, informacinių technologijų bei lietuvių kalbos ir literatūros projekte „Kėdė“. Gimnazistai turėjo surasti kėdę, kurią restauruos, pasirinkti darbo įrankius, medžiagas, priemones. Mokiniai du mėnesius restauravo kėdes. Taip pat rengė skaidres, darbo aprašą, mokėsi viešai pristatyti savo darbą. Darbai buvo pristatyti lapkričio 25 d. projekto apibendrinamoje pamokoje.

Galima pasidžiaugti kėdėmis, kurios tarnaus dar ne vienerius metus.