Gruodžio 6 d. 7b1 ir 8b1 klasių mokiniai dalyvavo netradicinėje anglų kalbos pamokoje „Create, Design and Advertise!“ Šios veiklos metu vaikai ugdėsi kūrybiškumą, bendradarbiavimo įgūdžius ir gebėjimą efektyviai perteikti savo idėjas, kūrė reklamą – nuo idėjos generavimo iki jos pristatymo auditorijai.
Pamoka prasidėjo trumpu įvadu apie reklamos svarbą: mokiniai diskutavo apie pagrindinius sėkmingos reklamos elementus, tokius kaip šūkis, dizainas ir tikslinė auditorija. Ši diskusija padėjo geriau pasiruošti kūrybinėms užduotims, kurias mokiniai vėliau atliko.
Dirbdami grupėse vaikai kūrė reklamas. Kiekviena grupė pasirinko reklamuojamą objektą – tai buvo produktas arba paslauga, kuriuos vėliau reikėjo pristatyti. Mokiniai taip pat kūrė šūkius skirtingomis kalbomis, ruošė vizualinius reklamos elementus, tokius kaip plakatai, skaidrės ar vaizdo įrašai, ir planavo, kaip savo darbą pristatyti auditorijai. Kūrybinis procesas skatino mokinius glaudžiai bendradarbiauti, dalintis atsakomybėmis ir išnaudoti kiekvieno grupės nario stiprybes.
Po kūrybinės dalies vyko grupių darbų pristatymai. Kiekviena komanda klasės draugams pateikė savo reklamą ir įtikinamai argumentavo, kodėl jų reklamuojamas objektas yra vertas dėmesio bei kodėl jį verta įsigyti. Pristatymų metu mokiniai lavino savo viešojo kalbėjimo įgūdžius ir mokėsi pateikti mintis struktūruotai bei įtikinamai.
Pamokos pabaigoje mokytojai vertino grupių pristatymus pagal kūrybiškumo, aiškumo, įtikinamumo ir vizualinio pateikimo kriterijus. Taip pat mokiniai balsavo už labiausiai patikusį produktą, kas skatino juos atidžiau vertinti draugų darbus ir analizuoti jų stiprybes.
Po visų pristatymų vyko refleksija. Mokiniai apmąstė savo darbo procesą ir kitų pristatymų stipriąsias bei tobulintinas puses. Jie atsakė į klausimą: „Kokį objektą norėtumėte įsigyti? Pateikite tris priežastis.“ Refleksijos užduotys buvo pateikiamos naudojantis Padlet platforma, o atsakymus mokiniai analizavo ir aptarė drauge.
Ši pamoka ne tik suteikė mokiniams žinių apie reklamos kūrimą, bet ir skatino kritinį mąstymą bei kūrybinį problemų sprendimą. Vaikai išmoko efektyviai bendradarbiauti, pateikti savo idėjas ir jas pagrįsti – šių įgūdžių prireiks ir ateityje.