Stebuklinės pasakos šalyje

Jei reikėtų išrinkti seniausią pedagogikos metodą, juo neabejotinai taptų pasakos. Būtent per jas, nuo seniausių laikų keliaujančias iš lūpų į lūpas, būdavo perduodamos žinios apie pasaulį ir gyvenimo filosofiją.

5b klasės mokiniai literatūros pamokose susipažino su liaudies ir literatūrinėmis pasakomis. Sužinojo stebuklinių pasakų požymius, fantazavo apie herojus ir antiherojus, žavėjosi burtais ir netikėčiausiais dalykais. Pasakų skyriaus apibendrinimui mokiniai  kūrė stebuklines pasakas. 5b1 pogrupio mokiniai sukūrė stebuklines pasakas, jas įgarsino ir sumontavo trumpus  filmukus. 5b2 pogrupio mokiniai dirbo grupėse, kūrė ir iliustravo pasakų knygeles.

Kūrybinės užduotys ugdo mokinių gebėjimą reikšti naujas idėjas, originaliai mąstyti, bendrauti ir bendradarbiauti, ugdytis asmenines kompetencijas. Tokios užduotys ugdo kūrybingą žmogų, kuris suvokia pasaulį plačiau.